Bismillahirahmannirrahim...

Ya Allah, terima kasih atas segala nikmatmu. Permudahkanlah segala urusanku.. Amin..

What Wrong With Me??

Aku pening dan penat!!! Balik dari berkelah aku terus kemas dapur dengan baju yang basah dan sejuk. Sekarang, aku cuma terpikirkan pasal esok. Pasal plan nak pergi bandar tulah. Argh, mana perginya mood aku?? Kenapa aku rasa macam malas sangat ni? What's wrong with me?? Something take my mood. But, what? 

Ok, aku kena atur plan.... Aku kena tidur awal, dapatkan rehat yang cukup dan mungkin aku akan bangun dengan perasaan yang lain besok. InsyaAllah. Erm, boleh tak kalau nak postpone pasal pergi bandar tu? Tapi, tak sedaplah pulak bila dah berjanji dengan orang..

Oh, somebody,,,, help me!!!

Sekali lagi, rilek Dhiey, rilek! Tarik nafas, hembus, tarik nafas hembus, cuba tenangkan kepala otak tu dulu sekejap. Take a deep breath!

Argh!!! I can't !! Kusutnya jiwa dan raga ini. huhuhu


http://matcuoi.com



I'm really tired now. I want to take some sleep. Kids, please don't disturb me tonight. Only this night! Please3x??