Bismillahirahmannirrahim...

Ya Allah, terima kasih atas segala nikmatmu. Permudahkanlah segala urusanku.. Amin..

Alhamdulillah!! ^-^

Assalamualaikum! Heeyya!!

Selesai sudah urusan untk hari ni. Erm, kenapa aku letak nombor tujuh kat atas tu?? Alhamdulillah, aku berjaya dapat 7A1B dalam PMR. Walaupun keciwa sikit sbb tk dapat straight, tpi aku brsyukur. Inilah hasil dri apa yg aku usahakan.  Mcm tk percaya pulak yg aku boleh sngkot kt subjek PAI. Bukan aku sorg je, ad lgi mmber2 yg dpat B jgak untk subjek tu. Mngkin sbb sbjek tu aras tinggi laa... Apa2 pun, aku bersyukur sngat2...

Ok, stop pasal result. Dgn kputusan tu, aku diminta untk tukar sekolah. Dan sekarang ni aku sedang berbolak-balik. Kemanakan harus ku tuju? Kalau ad geng, aku mmg tk kisah sngat.. Tpi berkmungkinan besar aku akn keseorgan. Itu yg aku tk snggop tuh. Ya.. Itu je masalah aku. Aku jadik berat nk pndah skolah sbb aku tkot tkde geng. Agak payah nak ssuaikan diri dgn tmpat baru bila keseorangan. Ya Allah, tolong laa...

Bercakap pasal sekolah, aku berat hati nak tinggalkan my old school. Aku dah tiga tahun jdik pnghuni dkat sekolah tu, semestinya aku dah kutip bnyak kenangan, pengajaran, suka duka dan segalanya dekat sekolah tu. Kalau aku pindah sekolah, aku bukan setakat berpisah dgn keluarga aku yg dekat rumah.. Tapi aku akan berpisah dgn keluarga besar aku --> 3Cemerai.. Atas sbb2 trtntu, aku nk tnggalkan sekolah tu dan mulakan sebuah hidup yg betul2 baru. Aku nak mulakan bab kehidupan aku tnpa perlu 'dia' mnjadi wataknya lagi... 

Argh... beratnya semua ni!! Ya Allah, ringankanlah!!

Ok, tk ad mood nk post pnjang2. Kepalaku kusut. Btw, episod ni masih belum habis.. Nntikan sambungannya esok! ^^