Bismillahirahmannirrahim...

Ya Allah, terima kasih atas segala nikmatmu. Permudahkanlah segala urusanku.. Amin..

OMG!! I'm not in mood!! http://matcuoi.com

Argh! Apa kena dengan aku hari ni? Moody siot..... Tak best nya. Badan letih, mata berat sebab tak tidur semalam. Ini semua penangan Istanbul Aku Datanglah ni. Entah apa malang ntah, tiba2 plak hari ni nak pergi berkelah, pergghhh... memang tak kenalah wey dengan keadaan aku sekarang. Aku malas campur bengang.
 Bengang?? Asal lak? Haa,, yg tu aku pun tak tahu. Tapi yg pasti itulah aku rasa sekarang. Rasa macam serabut gilerrr!!! I want a friend to talk! That's its. Apa yang nak diuat hari ni tak kena dengan keadaan, itu yang buat aku bengang! Selama ni nak pergi CHEMERONG adalah something yg dinantikan oleh aku! Tapi masanya tak kena. Aku rasa maam nak hantuk kepala kat dinding! *siriyes ni*. 


 Oh somebody,,,, help me..... 

Apa aku nak buat? Macam2 benda yg aku terbayang ni. Nanti balik, nak kena kemas pelbagai barang lagi, penatlah!!! Aku tertekan sebab terkurung dekat rumah, campur pulak dengan orang ramai dekat rumah ni, campur lagi dengan aku yang keseorangan. Huhuhu, rasa nak menangis siot!! *sabar Dhiey, sabar*  Tarik napas, hembos, tarik napas hembos. Rilek2, senyum2... :) Ceriakan muka, rilekkan harti tabahkan jiwa!  Masukkan mood ceria tu dlam diri. Upload ceria ke dalam jiwa. Loading >>>>>>>>>>>>> 80%>>>>>>>>> 99%>>>>>>>>>>>
LOADING COMPLETED. 

Ok, turun bawah sekarang dn senyum! Senang jelah! Rilek dn cntrol diri ok!!