Bismillahirahmannirrahim...

Ya Allah, terima kasih atas segala nikmatmu. Permudahkanlah segala urusanku.. Amin..

semakin lega..

Dah masuk sminggu kerja aku mengedit. Tetiba rasa mcm sng. *kalau time tu tngah sabarlah*. Spanjang edit2 ni, tk terkata brtapa bnyaknya aku TERjumpa blog2 yg... OMG thap lawanya. Memang terbaik+cun+comel. Rajin btul ek dia orang godek2 html kod. Mmg rajinlah kaum2 yg ad blog lawa2 neh. 

Ok, tk payahlah nk cakap pasal blog org lain ni, jeles plak nnti. Bnyak jgak pmbaharuan yg dpt aku masukkan dlm blog ari ni. Siapa sangka, jadik gian pulak aku nk edit2 ni. Tapi, aku edit yg sng2 je la. Bkn tk brani nk buat yg agk2 pyah, keadaan lptop x mmbenarkan. Nk buat yg smple2 ni pon dah tersenguk-senguk. Ni pulak nk buat yg lebih complicated lg. Carik nahas namanya tu. Tk pasal2 meletop plak benda alah yg Mat Said bg kat adik aku neh. 

Sepnjang cuti ni, aku mmg tk ada apa2 aktiviti mahupun projek. Org lain sibuk bercuti, berjalan2 mkn angin, aku duk mkn,tdur,mkn,tdur. Nsib bdan mantain lg.*kuikui*. Jadi, aktiviti mengedit blog nilah projek disember aku. Pagi,ptg dn malam, aku duk menghadap ajelah laptop yg bersaiz kecik ni. Smpai adik2 aku dh smpai thap dengki dn geram. Yelah, dia orang tk dapat main game kt fesbuk tu. Nasiblah mulut ku ini manis dn pndai memujuk. Nk idop kena pndai maa!! 

Untk entry kedua ni, kasi pnjang sikit. Baru sdap nk buat previem. Apa2 pun, bnyak kerja lg nak buat ni. Pergi dulu! Adios! Amigos! Calabete!